NOC
Wij zijn meer dan een partner in toegangsbeheer en networkmonitoring alleen. Het NKM NOC heeft een centrale rol in het Service en Beheer dat verder gaat dan geautoriseerd toegang verlenen tot de apparatuur, systemen en locaties van de klant. “NKM verbindt generaties” wordt zeker binnen Service & Beheer waargemaakt. Onze kennis van de systemen wordt gecombineerd met een uitgebreid dienstenpakket. Zo wordt onderhoud uitgevoerd door gespecialiseerde NKM Beheerders die verantwoordelijk zijn voor de locaties, elk met hun eigen rayon. Deze Beheerders en de NKM-technici in het veld zijn de ogen en oren van het NOC. Denk bijvoorbeeld aan onderstaande dienstverlening.
Het NKM NOC is 24/7 bereikbaar en maakt gebruik van software waarvan het aanzicht van de gebruikersinterface door eigen medewerkers is ontworpen. De centrale software, die de overzichten met meldingen op de kaart toont, voorziet de dienstdoende NOC-operator van de relevante informatie. Na een melding kan tot in detail hierop worden ingezoomd voor de juiste interpretatie, wat voor een alarmopvolging cruciaal is. In een datacenter in Amsterdam bevindt zich de redundante centrale i-Protect server die nodig is om de alarmopvolging en remote monitoring te garanderen. De server wordt door NKM zelfstandig gehost.
Ik wil meer informatie