Incident management & preventief onderhoud
Incidenten en storingen kunnen altijd voor komen en dan is het wel zo fijn om een partij te hebben die hier direct op kan anticiperen. Bij NKM hebben we een uitgebreide voorraad materialen waarmee onze stand-by monteurs direct op iedere storing in kunnen springen en deze adequaat verhelpen.
Incident management
Onder Incident management van NKM vallen onder andere de volgende concrete werkzaamheden en/of processen:
- Lokaliseren storing, diagnose stellen, repareren, in bedrijfstellen en testen
- Op voorraad houden materialen
- Stand-by monteurs
- Callcenter
- Coördinator
- Aanbrengen coderingen tijdens herstelwerkzaamheden
- Storingsafhandeling
In geval van storingen kunnen onze mensen binnen twee uur ter plaatse zijn om de problemen te verhelpen en dat 24 uur per dag en 7 dagen per week!
Preventief onderhoud
Naast het oplossen van storingen, regisseren we het uitvoeren van onderhoud. Doel van dit preventieve onderhoud en Non Telco beheer is het voorkomen van problemen en incidenten, het elimineren van zich herhalende incidenten en het minimaliseren van de impact van incidenten die niet voorkomen kunnen worden.
Meer weten over Incident Management of Preventief Onderhoud in het algemeen en/of geïnteresseerd in wat NKM specifiek voor u kan betekenen? Neem dan nu contact op voor meer informatie.
Ik wil meer informatie